Slutet på Påsken

Sista påskdagen, eller hur säger man?

Jokke och jag är ensamma hemma nu på mogonen då våra smågrabbar sommande när vi var borta på middag igårkväll.
Så jag fick hjälp med hästarna i morse och efter det åt jokke och jag frukost framför tvn istället för att gå och lägga oss igen. Vi tog igen lite missad Big Brother tid:)
Så nu är ridkläderna på och jag ska strax gå ut och börja rida. Tänkt att det var bäst att sätta fart så jag får det gjort nu på förmiddagen.
Vid lunchtid åker vi iväg på genrep inför treårstestet. Blir nyttigt för Fozze att öva på att åka transport lite längre bla.
Vi ska till samma ställe dit jag sålde Pom Boy. Blandade kännslor där, jag vet inte om jag hoppas på att få se honom eller inte.

Hur eller hur så är jag glad för att ni uppskattade gårdagens inlägg med alla bilderna:)


Ha en bra dag och njut av eran sista lediga dag om så nu är fallet!

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0