Min dag

Här går dagen i ett....
Fick alla tre hästarna motionerade på förmiddagen och efter det har barnen och jag haft lekdejt. Nu blir det snart att ta in samtliga hästar då dom misstycker att stå ute i regnet. Mest för Cubas skull som faktiskt ska föla nu idagarna.
Sen bär det av mot västervik på hingstvisning. Bla Last Liberty ska visa upp sej. Jag har ju en häst efter honom. Lilla "snorkfröken".     

                         

Sen blir det hem och göra klart resten av stallet sent ikväll. Det blir inte att jag hinner med så mycket när man har barnen och dom inte är så sugna på att vara ute i regnet. Jag är heller inte så sugen på att vara ute i regnet iof.

Hoppas att ni har det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0