Kortvarig lycka....

Lyckan varade inte så länge. Nu har det gått tillbaka på Cuba igen när hon börjat röra på sej. Men nu hände det iallafall nått:)

Tre hästar ridna idag och en är övad för hand. Förra gången jag sprang med Fozze och övade visning för hand så kändes det som ett omöjligt projekt. Men idag känns det möjligt:)
Två hästar är förberedda inför tävling i morrn, trots att jag inte alls är sugen på att åka faktiskt. Men men..

Ikväll ska jag troligtvis åka och fira en kompis födelsedag, om vi får barnvakt och om jokke och jag kan komma överrens om att åka hem tidigt eftersom jag ska tävla!

Medans jag har varit istallet för det mesta under dagen så har resten av familjen varit i hagadal och badat lite. Skönt för dom.

Nu blir det strax lite middag och hästarna ska få komma in för lite mat dom åxo.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0