Kort vecka

Redan lördag, den här veckan gick fort!
Igår skrev jag att jag skulle hinna med att rida tre hästar på tre timmar. Det blev inte rikgit så.
När jokke väl kom hem och jag kunde gå ut så stog det 8 dränkta, blöta hästar i hagarna och skakade. Samtliga fick då komma in och få täcke och hö.
En häst misstyckte dock ang täcket. Han gjorde stora remsor av hela täcket:/

En blev iallafall riden och det känndes bättre än dagen innan.

Idag är det bara påt igen och göra allt snäppet bättre än gårdagen. Jag borde lyckas med det efter som vädret verkar vara på bättre humör idag. Är vädret på bra humör så blir oftast jag det åxo:)
Alltså verkar detta bli en helt vanlig dag men snäppet bättre än alla dom andra!

Go girls!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snubblade in på bloggen och tänkte lämna en liten kommentar :)



Trist med täckesmarodörer, om de bara visste hur mycket täcken kostade... Morr!

2012-04-14 @ 11:55:16
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0