Kärt återseende

I går var jag ju som sagt på genrep inför treårstestet med Fozze. Han fick även öva på att åka lite längre i transporten och det gick ju åxo bra.

Väl framme så såg vi en väl igenkännande galopp. Nån med väldigt raka ben galopperade runt och busade i en hage vid parkeringen.
Ingen mindre än POM BOY!! Min älskade lilla Pom Boy. Han verkade ha det bra. När jag ropade på honom hörde han direkt att det var jag och han tog fram öronen och kom till grinden. Men det är inte han som bestämmer i hagen längre. En liten mindre herre jagade bort Pom och tyckte att det borde vara han som skulle få uppmärksamheten och godisarna.

Det känns bra att ha sett honom och veta att han har det bra. Han var ju glad och busade med sina kompisar i hagen.
Jag hoppas att jag får träffa honom igen om några veckor när jag ska dit nästa gång. 


                             
                                                                Pom och jag på tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0