Kära vänner.....

Sorry för att jag varit lite dålig på att skriva till er nu igen.
Jag har lite fullt upp kan man säga.

Igår satte jag igång en häst till och nu är det 4 som ska ridas om dagarna. Och en till är på G.
Igår var jag även och löshoppade Fozze. Han var duktig tyckte jag. Det var länge sen som han var på nått annat ställe nu så det var nog det som han tyckte var jobbigast.

Osarios svullna mage har inte lagt sej ännu. Men vi fortsätter att jobba på lite lätt iallafall.

Jag har mest hållt mej i ridhuset dom sista dagarna för att vädret har varit så deprimerande.
Men hästarna verkar inte ha haft nått emot det.

Jag har även hunnit med att träffa lite vänner. Det hinns med om dom sitter i ridhuset och pratar medans jag rider, det kallas bara effektivitet:)
Jag älskar er som inte ger upp mej även att jag har så uselt med tid för er! Ni är Guld värda och ni som ska taåt er är ni som bökar er in i mitt speckade schema och ser till att ni syns!

Förövrigt så har Olle varit iväg på lite kalas idag och Ville fick lite ensamtid här hemma. Men han saknade mest Olle.
Jocke har jobbat hela helgen men jag har såklart fått hjälp av mina föräldrar med allt:) Tack till dom åxo:)

I morrn drar jag iväg igen och blir borta hela dagen. Så det blir väll lite dålig uppdate här då igen.

Nu ska jag bara mosa ner mej nyduchad i soffan och invänta Big Brother!

Go kväll!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Full rulle!! Bra kompisar du har, som gör så att du kan fortsätta vara effektiv. :)

2012-04-01 @ 21:15:55
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0