En lugn sväng i skogen, eller?

God morgon ni solstrålar där ute!!
Hoppas att ni har sovit gott inatt, det har jag gjort. Men jag hade gärna dragit ut på min sömn lite längre än vad Ville ville att jag skulle, tyvärr:(

Nåja, nu är jag ju uppe så nu är det väll bara att sätta fart med allt som ska göras.
Ikväll är det hoppträning och det är två av hästarna som ska gå då. Widde och Osario.
Possan ska få en LUGN sväng i skogen. Det skulle hon få även igår, men hon hade lite invändningar mot det och stak helt hejdlöst med mej. Så fort vet i faan om det någonsin gott. När jag väl fick stann på hästen så kunde hon knappast andas. Med tanke på att hon har hosta och ska ta det lugnt och inte anstränga sej, så var inte hennes ryck så optimalt. Jag var långt hemmifrån men fick så vackert skritta hela vägen hem efter det. Det känndes som en evighet.
Idag gör vi ett nytt försök!

Innan jag änns kommer inärheten av en hästrygg så ska stallet mockas och ridhuset sladdas och barnen rastas, osv, osv.

Jag har att göra om man säger så, men jag gillart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0