Dagarna kommer och går...

Torsdag igen!
Igår hade jag en dag som verkligen gick i ett. Men det var en bra dag.
Började med att rida två hästar i ridhuset, sen fortsatte jag med att mocka några boxar innan jag tog pause och åkte till grannen för att kolla in ett nyfött litet föl. ÅÅÅÅ så söt:)
Sen var det hem igen för att fortsätta mocka klart, och in i duchen och rusa iväg till stan för att hämta barnen på dagis och därefter ta en fika på stan med en vän från högstadietiden. Toppen:)
Sen hem och rida sista hästen, in till stan och handla, göra alla höpåsar, plocka bort alla hindren i ridhuset, ta in hästarna och kvällsfodra och sen in i huset och härja på Jokke om att jag var hungrig.
Det slutade med att jag fick sällskap i köket medans jag stekte ägg som vi kunde ha på mackan. Det tog inte så lång tid efter maten innan jag var döttstrött och gick upp och kramade kudden. Thats it!

Idag är det åxo en dag med mycket händelser men jag tror att den blir något lugnare.
Jag har bara en häst att rida på förmiddagen och så ska jag sladda och fixa ridhuset, se om det behövs vattna nått åxo.
Kanske en kompisdate även idag.
Sen ska Olle ta med sin bästa kompis hem från dagis i eftermiddag åxo, så det blir det nog fart här hemma.
Till kvällen är det två som ska hopptränas åxo.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Full rulle!!

Jag ska provrida min drömhäst!! Är så nervös att jag antagligen kommer att svimma innan... :D

2012-04-19 @ 09:26:08
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0