Bowlingklot

God morgon!
Jag känner mej som ett bowlingklot!
Snorig och huvudet känns svullet, ni vet som man blir när man är förkyld.
Tror inte det finns nån feber i kroppen iallafall.

Ville tyckte att det var dax att upp å hoppa redan klockan 6 i morse, men då sa jag bestämmt ifrån att så var det inte alls. Tror inte att han somnade om igen förrens 8 eller nått, så då kunde det ju iof ha kvittat.
Nu är ungen tjurig som en citron, så den här dagen ser inte lovande ut. Påsk lov på gott och ont!

Ikväll är det dressyr träningar här på gården, men jag ska faktiskt inte vara med. Widde har ju inte varit igång så länge nu och han ska hoppa lite på torsdag så han får en dag i skogen i dag istället.
Osario hade inte behövt dom där tre vilodagarna som hon fick i helgen. Hon var överladdad till tusen igår. Men hon ska ändå inte gå lektion idag då hon ska hoppträna i morrn hon åxo.

Jag hoppas att regnet håller sej borta då jag vill rida ut på några av hästarna idag. Hoppas hoppas hoppas!
Måste även sladda ridhuset och så ska jag försöka vattna lite åxo. Om barnen vill va me på det vill säga:/

För övrigt blir det nog mest en helt vanlig dag med tvätt, disk och städ.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

SV: Haha ja jag är också oerhört bra på att skynda långsamt! :)

2012-04-11 @ 22:18:30
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0