AprilTisdag

Kul att jag bloggade från mobilen förrut, men det verkar inte ha kommit fram:(
Nåja, två hästar klara för dagen iallafall.
Nu har jag pricis kommit hem från stan efter att ha varit och inhandlat hästfoder. Är bara hemma en snabbis nu för att vänta in tiden lite innan jag ska på utvecklingssamtal.
Efter det blir det en snabb middag innan jag får besök från en gammal kompis.
Sen blir det att slänga sej i ridkläderna och packa in den sista hästen i transporten och åka iväg och träna. Länge sen som jag åkte iväg nån annanstans för att träna:)
Ikväll ska jag faktiskt träna på min lilla Possibilithy, utomhus:)

                      

Hoppas att ni har det bra i det fina vädret. Jag hoppas verkligen att vädret håller i sej idag, för jag har hängt ut tvätten på tork. Attans om den inte torkar säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Bra väder här med!! :) SÅ roligt att åka i väg och träna, hoppas jag kan komma iväg till veckan jag med..

2012-04-24 @ 21:47:13
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0