Äntligen!

Jag har gått här nu i några dagar och varit lite fundersam över Cuba. Det har i princip inte hänns nånting med hennes mage osv på sista tiden. Igår kväll stog jag och myste och borstade på henne i boxen och försökte känna nån spark. Men det var orloigt lugnt. Sånnt gör mej lite orolig. Det var länge sen som jag kände eller såg nån spark där innifrån nu.
Men så i morse när jag tog ut henne så hade det hännt! Hon hade äntligen börjat fylla upp.

Så idag är det förberedning som gäller. Boxen ska halams upp, och kameran ska sättas på. MYS!
Nu väntar jag föl:)


                       

Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande. Hoppas allt går bra!

2012-04-21 @ 10:01:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

SÅ spännande!! Läste att det visserligen gått tillbaka, men det blir nog bra. ♥

2012-04-21 @ 17:59:28
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0