Änså länge

Idag gick det riktigt snabbt att mocka stallet. Mina smågrabbar var snälla och följde med ut i regnet och deras humör höll i sej nästan hela tiden. Olle fick ta med sej Ville in och hjälpa han av med ytterkläderna medans jag lunchfodrade. Men det fixade vi bra.

Jag har nog insett att det här regnet kommer att hålla på hela dagen, så jag får nog ta in samtliga hästar vid middag idag. Dom ser inte ut att njuta av vädret direkt. Dom står bara å hänger som dränkta katter:(

Annars så tvättar jag och diskar mest här hemma.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Hamnade här av en slump och ville inte gå utan och lämna ett litet avtryck :)

Fin blogg och fina hästar! Visst är det tröttsamt med regnet :/ Vi har uppehåll idag för en gång skull :)

Ha det fint. Mvh Pillan

2012-04-13 @ 14:01:47
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0