2010-04-15

Goddag!
Dagen flyter mest på här hemma.
Longerat en häst och hoppat två i ridhuset. Det gick ganska bra med alla tre.
Jag har lite mer som jag skulle vilja hinna med innan jokke åker och jobbar, Men först ska vi äta mm så vi får se hur det blir med det.

Barnen sov borta under natten, dom tycker att det är så spännande:)
Det var inte så att vi på nått vis behövde ha barnvakt, men Olle ville gärna sova hos mormor och morfar och då är inte Ville sen på att hänga på.
Så Jokke och jag fick en kväll för oss själva igår, och vi åt en lugn frukost innan barnen kom hem igen. 


                
                   Jag får lite ont i magen när jag ser den här fina bilden på Olle och hans bästa kompis förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0