Storebror snaggar lillebror

Innan jag gick ut och red Widde i skogen så satte jag in sista plåten med muffins i ugnen och bad jokke ta ut dom när de var klara. Självklart tog han ut dom när dom var brända = slänga!!

När jag satt ute i skogen på hästen fick jag ett sms av jokke där han skrev att Olle hade gjort nått med Ville. Man kunde se det som tråkigt eller som extremt roligt. Det värsta jag kunde tänka mej var att Olle skulle ha klippt av Ville håret kanske en stor toffs eller så.
När jag kom hem såg jag till min fasa att jag delvis hade rätt, men han hade snaggat av Ville ALLT hår!! Jag har nu väntat i snart 2 år på att Villes hår ska växa. Nu när det pricis har kommit igång, då är allt borta:(

Jag är en sorgsen och ledsen mamma just nu:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0