småbarn

Livet med småbarn har faktiskt varit bra den här veckan. Jag har stått ut:) Skämmt å sido, det har kännts bra att ville har börjat på dagis nu och man inte behöver vara med dom små HELA dagarna. Det känns så bra när man verkligen är med dom då.

I förmiddags red jag Widde i paddocken och det kan sammanfattas som spretigt.
Sen drog jag iväg några timmar till frisören och ha nu frächat upp min huvudbonad. Kom hem lagom till barnen slutade dagis och nu sitter jag å väntar på barnvakt så jag kan rida lite till.

Fick just veta att en gammal kompis kommer ner till vimmerby under helgen. Toppen:)
Gillar att träffa gammla goingar:)

Hepp, nu är det lek som gäller igen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0