ONT

Vaknade upp till en öm kropp idag. Jag fick mej två reäla flygturer igår kväll. Det gjorde mej ledsen, mer ledsen än vad jag först hade trott:(
Inte för att jag fick ont alltså utan för att jag blev så besviken.

Ville är förkyld, hostar snorar och låter konstig i halsen, men ingen feber. Som det ser ut nu så får nog han stanna hemma  från kalaset vi ska på i morrn. Det är nog det bästa för alla inblandade.

Klippte en häst igår kväll åxo, nu kanske Possan blir lite mer piggelin än innan. Jag såg iallafall ut som en snögubbe efteråt.

Idag blir det nog att stanna hemma. Vi blev medbjdna till ALV igentligen men jag tror nog att vi ståröver pga av villes förkylning. Bättre att han får bli frisk så han kan gå till dagis nästa vecka.

                                  
                                          
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0