Mini semester

Nu har jag kommit hem igen efter min lilla mini semester med familjen. Vi stack iväg utan att ha sagt nått till barnen först. Det blev succe!!

Jag ber om ursäkt för att jag inte skriev nått här innan vi skulle dra, men man vet ju aldrig vad det är för lustigt folk som läser.
Nu är jag iallafall tillbax så nu kan tjuvarna känna sej hotade igen om det är så att dom skulle hitta hit.

Idag har jag varit iväg på tävling i Braås med Possan. Vet inte vad jag ska säga. Hon känndes bra dom strången vi hoppade men vi stannade ut oss. Hon hade nån slags "titt dag" idag. Hon var spänd och gloig. Nåja, vi sattsar på nästa gång i stället:)

Veckan som kommer är nästintill full smockad med aktiviteter både här och där.
Till kvällen kommer jag att plocka in min tre åring och hon ska starta sitt "vuxna liv",med allt vad det innebär. Alltså slut på semester och bete!

Har även en häst kvar att rida  idag, han ska få hoppa lite hinder senare.
 Nu ska jag faktiskt lägga mej och taigen mej lite efter tävlingen. Min krop och jag blev osamms när klockan ringde klockan 05.

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Var har ni varit? :) Ska du träna för Daniel till helgen?

2011-09-11 @ 15:17:05
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0