"Min" kiropraktor

Lina frågade vilken kiropraktor jag har till mina hästar och tänkte därför dra lite om henne här i ett inlägg.

Katja Gustavsen
Leg. veterinär                          

Specialinriktning ridproblem och ortopedi, främst ryggproblem.Katja är utbildad i Köpenhamn men har tidigare arbetat som unghästutbildare i Danmark. Hon är hästägare och en aktiv ryttare inom hoppsporten.

Hon arbetar på Regionsjukhuset i Helsingborg och där har jag varit ett flertalet ggr med mina hästar. Widde som blev kollad idag, var hos Katja under en period som 4-5 åring. Han växte väldigt sent och fick då hjälp med kroppen som blev lite sne.

Idag fixade hon till en bäckenrotation på min lilla fux och det ska kollas upp igen om nån månad då hon kommer tillbaka.
Vi har det toppen bra som har fått henne att komma till Qvillö så vi slipper att sitta och åka ända ner till helsingborg. Nu kunde hon inte komma förrens om nån månad pga att hon bla ska ner till Rolf Göran Bengtsson och behandla hästar.
Hon har även jobbat som veterinär vid falsterbo tävlingarna bla.

En super duktig veterinär/kiropraktor som jag verkligen rekomenderar!!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Låter intressant!!

2011-09-13 @ 23:06:27
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0