Min helg

Det har varit en bra helg. Hunnit med en hel del och dessutom har det varit härligt väder.
Jag har hunnit med att "höststäda" trädgården, alltså rensa bort överblommade blommor och tömmt blommlådorna och planterat ner lite nya höst blommor.
Jag har ridit mina hästar.
Jag har varit i skogen med min mamma och mina barn och plockat enormt mycket kantareller. Som jag inte har rensat än:(
Jag har målat.
Jag har varit på Vimmerby stadsfest, träffat en go gammalvän och druckit mej berusad.
därimellan har jag gjort en himmla massa annat och alltihopa känns rätt bra faktiskt.

Nu är det dax för kvällsmat och bädda ner barnen i sina sängar. Hoppas på att min älskling snart kommer hem från jobbet efter en hel helg på jobbet. Saknar honom!

Hoppas att ni har haft en bra helg i det fina vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0