Kvällens träning

Kom nyss hem från kvällens träning på Qvillö. Ikväll var det Possan som fick följa med, och hon var kanon fin!
Hon är så fin min lilla Poss, jag är så glad för varje gång som jag får uppleva de här sprången och att jag får känna den där känslan! Det är så speciellt!
Jag kan tyvärr inte förklara, och jag är inte det som lägger upp film på det heller. Så tyvärr så får ni inte veta mer än så.
Just nu är jag bara lycklig och har en bra kännsla!! :)




                                     

                                               Possan på en träning i sommras.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tror vi förstår din känsla. Underbar!

2011-09-22 @ 21:42:13
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0