Jisses Amalia

Vaknade upp till ett blåsigt väder. På tvn sjunger dom om snö på bollibompa. Det känns som att det är långt kvar till snön, men när man tänker efter så kan den ju faktiskt dyka upp närsom helst. Igår blev det mörkt innan jag han komma hem med sista hästen från skogen. Dagarna bara försvinner in i mörkret:(

När barnen lite senare är skjusade till dagis så har jag en timma till godo innan hästen ska packas in i transporten. På den timman skulle jag behöva:
*duscha
* göra stallet
* handla
* tanka bilen
Hur mycket tror ni att det går att klämma in på en timma?

Idag ska iallafall Widde och jag åka en sväng till kiropraktorn och kolla igenom honom. Han har igentligen inga problem just nu. Men han hade det när han var liten och jag vill nu kolla upp så att allt är återställt eller iallafall på rätt väg.
Jag kommer lagom komma hem tills barnen är klara på dagis, sen blir det lite lek innan det är dax att rida lite innan mötet jag ska på ikväll.

Ja, så ser väll min dag ut i stort.
Vad hittar ni på idag??

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

vilken kiropraktor har du? :)

2011-09-13 @ 10:06:14
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0