Go kväll alla glada!

Go kväll, nja är den god? Inte vet jag, men jag har iallafall ätit min goda äppelpaj ikväll och det var gott:)

Idag har jag verkligen inte gjort många knop. Jag har ridit EN häst och gjort stallet klart, mmm, det var nog allt.
Barnen är sjuka, eller förkylda och hostiga. Jag sitter mest och inväntar att sjukdommen ska angripa mej. Jokke och jag går och jämför symtomer med varran, haha!

Veckan som kommer är det lite av varje som händer, men inget speciellt. Allt är mest bara vardag.

Nu ska jag mysa upp mej i soffan och välja vilket skitprogram jag ska skänka min tid ikväll.


Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Tävla om ett Sverigetäcke hos mig!

sv: å va skoj, Onsdagen är vi kvar även om vi inte går vidare ska gå på clinicen me RGB :) kanse vis pringer på varandra :)

2011-09-20 @ 08:27:11
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson

Sv. Väldig massa regn har vi haft! Så pass att de inte kunnat slått nån havre och bara en omgång hösilage... :(

2011-09-20 @ 11:55:40
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0