Go affton!

Idag har det varit en rätt så lungn dag. Skrittat Possan i kogen och hoppat några språng med Widde.
På förmiddagen så uträttade jag och ungarna några ärenden på stan, typ lämnade tillbax böcker på bibblan och handlade på stans ica. Vi han med ett besök på Hippoteket åxo:) På väg in i butiken sa Olle, Jag älskar Sofie! Och Ville gnäggade högt och ljudligt när han såg hästen på skylten, kanske inte bara min favorit affär med andra ord:)

Nu har jag, tro det eller ej, men en bulldeg på jäsning. Blir en sen fredags kväll för min del. Men snålMia måste använda upp den röda mjölken innan utgångsdatumet går ut. Och bullar går åt i det här huset, speciellt när det nalkas födelsedagar.

Jokke sitter nu och läser godnattsaga för Olle, jag hör att det handlar om gravitation och norrsken osv. Ungen är snart 5 år, bäst att han lär sej, haha:)

Näe.... dax för mej att gå och baka litegranna!

God affton på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0