Glest lite här och där

Sorry men jag har annat att göra än att sitta framför datorn. Hinner inte riktigt med att uppdatera i den fart jag skulle vilja.
Men man kanske kan sammanfatta det hela med att det är lika glest mellan mina inlägg som mellan era komentarer:/
Idag lyckades jag rida i solskenet. Igår misslyckades jag med det och satt i paddocken och red i ösregn. Nåja, tur med lite förändring.
Idag skulle Widde fått en koll av en kiropraktor, men hon fick tyvärr förhinder och tiden är nu framflyttad. Tråkigt, jag hade ju planerat så länge inför det här juh.

Jag är lite dålig på att anmäla mej till tävlingar känner jag. Jag har planerat de närmsta tävlingarna för en tid framöver men ändå kommer jag inte till skott och anmäler. Nåja, nnäste blir nog regionalt i Braås på söndag, men än är jag inte anmäld:/
Jag har ingen som kan följa med mej och därför är jag lite avvaktande och ser vad som händer.

Nähe, nu blir det tvn en stund till innan jag ska sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0