Förberedelser

Sitter med mitt te framför datorn nu innan jag ska dra ut i blåsten. Barnen är påklädda och redo för dagis. Jag är dock inte redo.

Igår var det en dag som verkligen gick i ett. Veterinären hade kört vilse och vi blev därför nästan en timma sena. Detta resulterade i att jag inte han och ka hem och lämna Widde innan jag skulle hämta barnen på dagis. Widde och transporten fick därför följa med till dagis. Det blev måna stora ögon och frågor, men det gick bra.
Derefter var det bara att skynda sej hem efter som Olles kompis redan stog på trappa och trampade.
Typ hem och lämna över barnen till kompisens mamma för att jag skulle kunna åka till nästa dagis och hämta ett barn som åxo blev offer för veterinärens vilsekörning...haha:)
Nåja, allt gick jätte bra iallafall, härligt att kunna hjälpa till.


Idag väntar en mastodont körning ner till skåne i blåsten. Med mej har jag det alldels speciella födelsedagsbarnet, SOFIE:)

Håll nu tummar och tår så vi inte blåser av vägen.
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - 3 årschampionatet nästa

sv: ne hade varit goare om de va sol och varmt haha...men nu fick vi hålla i hatten och gilla läget ;)

2011-09-14 @ 08:24:48
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson

Oj då, hoppas körningen går bra!

2011-09-14 @ 15:52:03
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0