En ny morgon - en ny dag

Jaha, då var det tisdag igen. Barnen ska tillbaka till dagis efter en vecka hemma i sjukans tecken. Vi börjar bli klara för att åka iväg. Frukosten intagen, kläderna på och diskmaskinen startad. Nu inväntar vi mest bara att tien ska gå.

Idag är det nog mest bara ridning som gäller för min del. Ska ringa det där viktiga sammtalet som jag glömde igår och efter det ska jag sätta igång ute i stallet. Hoppas att jag hinner med allt bara innan barnen ska hämtas från dagis igen.
Den här veckan är jag gräsänkling och det känns mindre bra. Han lämnade mej hemme med barn och hästar, utan pengar och med ett tomt kylskåp. Får väll se om jag kan hitta nått i frysen:/

                                                                 Nu ska jag ta tag i min dag!



                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0