En höstdag i september

God morgon alla söta!! Jag hoppas självklart att även ni som inte är söta har en god morgon!

Jag skrev detta inlägg alldeles nyss men det ville inte skickas så jag får glatt skriva om alltihop igen.

Tänkte på en grej nu i höstmörkret. Ibland på dagarna blir det lite små mörkt. Men ändå inte så mörkt så man vill tända lampan. Jag brukar stå och fundera lite, tända eller inte tända. Man vill ju vara lite klimatsmart lixom men man vill ju ändå inte gå omkring och bli deppig av mörkret. I-lands problem så det heter duga!

Men trots allt så tycker jag att det är mysigt att äntligen få tända i sadelkammaren. Det har varit släckt hela sommaren, men nu tänder jag så fort jag får en anledning, haha:)

Inatt har mina små sjuklingar sovit hela natten utan besvär. Dessutom så vaknade dom inte förrens vid 8 i morse och det tackar jag hjärtligt för!

Idag händer det inte så speciellt mycket fram tills eftermiddagen. Då ska jag hinna med att rida Widde lite innan Possan och jag ska åka iväg och träna. Nån som vill följa med mej så är ni välkommna. Så tråkigt att sitta å åka själv!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Tävla om ett Sverigetäcke hos mig!

sv: hitta inget bra i TR eller så är ja blind ;)

men har iaf mailat till dom och frågat, med bilder på skjortan :) får hoppas på svar :)

2011-09-22 @ 09:38:58
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0