Allt klart!

Sissodär! Nu är stallet färdigt. Bara två hästar att rida så det gick snabbt. Possan fick jobba av sej lite energi i paddocken, övade förvänd galopp och lite öppna.
Widde fick en timmas skritt på långa tyglar i skogen, musse fick åxo följa med, det var jätte härligt.

Nu är jag vrååål hungrig och vill hälst av allt att nån duktig kock skulle ha varit här under tiden jag varit ute, och dukat fram västa middagen åt mej. Men så var det tyvärr inte. Jag fick hålla tillgodo med en godispåse med gammla godisar som jag hittade långt in i skåpet. Mat det blir det när barnen är hämtade på dagis och vi har varit å handlat. Kan man handla på faktura? Jag har inga pengar:( Det borde man kunna tycker jag...nåja.... får väll se hur vi löser det problemet, mat måste vi ju iallafall ha.

Fick det där samtalet gjort som jag glömde igår. Vet inte hur det känns nu efteråt, det återstår att se om jag gjort rätt eller fel. Just nu känns det inte så bra iallafall:/

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson

Hoppas beslutet va rätt :)

2011-09-27 @ 19:49:50
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0