Sova sova sova

Jag kan inte fatta varför Ville ska vakna och skrika mitt i natten. Himmla lustigt! Han somnar om bara man har gett honom nappen igen och stopat om honom täcket, det är tur det.
Efter några vakna minuter runt 5 i morse så tog jag in honom och la honom jämter mej. Då var han påväg att bli pigg och skulle inte sova mer. Men jag lyckades få honom att somna igen och vi sov så gott när klockan ringde vid 7.30.
Olle sova gottigt han me, han blev inte så värst nöjd när jag skickade in Ville tillatt väcka honom en kvart senare.

Men, nu är alla vakna och vi har ätit frukost och klätt på oss. Nu är det lite snabb lek som gäller innan det är dax att fara iväg till dagis.

Jag ska longera Widde i paddocken är det tänkt, och sen ska jag flytta hem Marie och Cuba.
Snorkfröken ska få en ny flickkompis idag som är jämnårig. Hoppas att dom ska trivas ihop för tanken är att dom ska gå tillsammans hela vintern.
Nåja, det blir nog bra det me.

Ha en bra dag i den kalla solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0