Possan!!

Den 11 februari i år åkte mamma och jag ner med Possan i transporten till Löberöd. Det var en blåsig och snöig resa.
Jag var nervös för vad veterinären skulle säga och hur allt skulle vara med min fina lilla tjej.
Jag åkte hem med ett stort leende på läpparna.
Hästen var frisk och jag kunde börja rida henne i skritt och trav redan dagen efter. Jag levde verkligen i en dröm.
Jag fick äntligen börja rida igen!!

               

Nån månad senare fick jag även börja lägga in små bommar och snart var vi även uppe i galopp.
Det blev många resor ner till Löberöd för att hela tiden följa upp och se så att hon höll för arbetet.

I maj var det dax att börja hoppa och i slutet av maj så startade vi våran första tävling. Nollade våran första start:)

Nu rider vi sista tävlingen för sesongen på söndag. Hon har haft en tävlings sesong på 5 månader och gått från 90 cm upp till 115cm.
Jag lever fortfarande i en dröm och älskar varje språng som den hästen ger mej!


                        

Under vintern ska hon få lite hoppvila först och sen en massa småhinder att stärka sej på.

Jag längtar till år 2012!!

Självklart så fortsätter vi med resorna ner till Löberöd och håller hela tiden koll på hennes allmäntillstånd.

Älskar Possibilithy M!



                    

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Fina possan!

2011-10-31 @ 19:38:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson- TVÅ tävlingar i bloggen, vinn benskydd eller minitrimmer

Så härligt!!

2011-10-31 @ 21:55:11
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0