Ni har väll inte glömt klockan!?

Jag intar min frukost här framför datorn i dag.

Jag var lite nojjig igår. Jag visste inte om min klocka ställde om sej efter sommar/vintertid själv eller inte. Lite knepigt att veta vad man ska ställa klockan på då så att man inte ska försova sej.
Jag bad även jokke att ställa sin klocka, och som en extra tredje säkerhet så bad jag mamma att ringa till mej en kvart senare.
Inget av detta hade behövts eftersom min klocka ställde om sej själv:)
Jag vakande allstå i tid och HERE I AM!

Nu ska jag ut och lasta in hästen i transporten och köra några mil!

Hoppas att ni får en bra dag!


                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0