Mutor och hot

Kom just hem från staden.
Jag kom på att jag var tvungen att beställa klipptid innan håret gör att jag inte kan visa mej för allmänheten. Därför ringde jag och fixade det tidigare idag. Tyvärr är det ju så himmla lång väntetid eftersom jag även ska göra nya slingor. Får vänta i två veckor innan det blir gjort. Bli inte rädd om ni ser ett spöke, tänk bara på att det kan ha ett snällt innre, även att det ser ut som ett monster! Jag menar att det kan ju va jag:)

Passade även på att beställa tid för min stora trollunge, JA han ser u som ett troll med stort ruffs!
Men han fick den lyckosamma turen (inte enligt han själv) att få tid redan idag.  Så efter många hot och mutor så är han nu en nyklippt pojke!
Hoten blev att vi bara skulle stanna hemma hela höstlovet och inte hitta på nått roligt. Och mutan blev en glass.
Eftersom att Ville fick följa med till frisören så fick ju även han en glass, och för att inte det hela skulle se alltför underligt ut så tog ju även jag en glass:)
Bäst att passa på lixom!:)

                                           

Jaha.... det var det det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0