lyxig onsdagsdusch

Idag har det varit en bra dag. Jag kom igång med ridningen tidigt eftersom jag anade regn. Regnet kom inte förrens nu fram till kvällen, men det var skönt att ha ridningen klar tidigt iallafall.
Jag  fick till och med lite hjälp med mockningen idag så det gick undan i stallet.

Till och med så att jag han med en lyxig onsdagsdusch mitt på dagen. Jag kunde alltså åka till dagis och hämta hem barnen alldeles nyduschad och fräch. Känns faktiskt lyxigt att inte behöva komma dit och lukta stall.

Eftermiddagen har mest ägnats åt att laga och äta mat. Passade även på att tnda lite i öppnaspisen så där mitt på dagen. Det känndes lite ruggit.

Nu ska jag få barnen i säng så jokke och jag kan få lite tid för oss själva framför tvn.

GO kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0