Klippning

Min kväll har jag tillbringat i stallet med Possan. Det blev andra klippningen nu i höst. Håret växer så hon lurvar igen:)

Men nu är hon fin igen och hon har fått byta upp sej i täckes tjocklek.

Upptäckte att jag hade täcken som var för"##=) skitiga, så jag hoppas på sol i morrn så jag  kan skrubba rent täcken efter ridningen.


Annars har jag inte gjort något speciellt i dag.
Jag var glad över att jag han med allt i stallet på förmiddagen  så jag kunde umgås med familjen senare. Men då hade jokke andra planer och stacka  väg och spelade innebandy. Nu har vi iallafall ett par timmar att umgås lite innan det är dax att sova.

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0