Kalasande

Idag har det varit kalas i huset för hela slanten.
Vi började dagen med barnkalas då Olle hade bjudit in 4 kompisar som han kalasade och lekte med.
Efter det så fick vi två timmars pause för mat och förberedande inför nästa kalas.

Senare kom släkten med pressenter och vi fikade igen.

Den här dagen har mestadels gått till att äta, ett enormt sockerintag med andra ord.
Därför känndes det helt underbart att få ge sej ut och springa några kilometer i skymningen.

Nu ska jag ta det lungt och mysa ner mej i soffan.
Lite dåligt mår jag för att hästarna har fått vila idag. Men jag är enomt ridsugen, så det tar jag igen i morrn:)


Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

SV: ne känner det med! bättre gå ned än att det blir pannkaka. ja vi är sjuka allihopa och erik är borta! men mamma orkade följa med

2011-10-09 @ 14:51:21
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0