Jag har lyckats!!

Jag har glömt att berätta att jag har lyckats med nått bra.

Jag har sålt en häst och en sadel inom en veckas tid. DET NI!! :)

Hästen skickade jag ju iväg till försäljningsstall och har inte sett honom sedan i sommras. Det kändes skönt. När jag väl har bestämmt mej för nått så vill jag att det ska gå undan. Det var bäst att lämna känslorna hemma och jag ville inte göra nån större grejj av att han åkte. Nu är han såld och det känns jätte bra.

Sadeln har jag haft ute på annons ända sedan jag fick hem min nya sadel och nu är den äntligen såld den åxo. SKÖNT!
Ska fixa med att skicka iväg den senare idag.

Nu är det en häst kvar som står främst för försäljning. Det går segt:/

Dom andra får stanna kvar på gården ett tag till. Men nya planer börjar smidas i tankarna!:)

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Skönt!

2011-10-10 @ 09:59:40
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0