I know

Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera här nu i några dar. Det har inte hännt några störra grejjer men det har ändå inte blivit av att jag lagt ner nån tid på bloggandet. Så kan det va ibland helt enkelt.
Hoppas att ni inte är allt för ledsna över det utan kan glädjas åt att det kommer upp ett inlägg lite då och då:)
Ni skiter kanske i vilket, vad vet jag.... men det finns ju några som är rätt nyfikna av sej iallafall!

Nu är jag inne en stund och ska ta mej nått att äta.
Det är nått som gnager på mej, jag tror att det kallas sjukdom. Jag har kännt det i snart en vecka, men det bryter lixom aldrig ut ordentligt. Bara ligger där och är irriterande och gnagande lixom.
Jag biter ihop och gör det jag ska iallafall. Värre än så är det inte.

Måste bara meddela att jag fortfarande klappar mej själv på axeln efter söndagens dubbel nolla. Jag är så otroligt nöjd.
Varför det inte ledde till nån placering var pga av att jag hade is i magen och red långa vägar och höll min grundgalopp utan att jaga på. Alltså helt enligt planen!
Så nöjd med en sån fina runda alltså!:)

Possan ska få en liten belöning genom att få gå en lägre klass nästa helg. Det hade hon fått göra ivilket fall men ändå:)

Nu ska jag ta mej nått att äta innan det är dax att fortsätta jobba på!!



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ibland är det bara vanlig vardag... :) Har vi allihopa. Härligt för henne att bara glida runt en lättare klass till helgen. Lycka till.

2011-10-18 @ 20:51:08
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ equestrian - ridsport

Väldigt fin header och blogg! :)

2011-10-19 @ 10:21:25
URL: http://equestrian.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson- Vinn benskydd ifrån Schockemöhle

Sv. Tack <3

2011-10-19 @ 14:00:54
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0