Hej hopp!

Här är det fullt upp!
Det finns inte mycket tid över till att sticka ner röva här framför datorn. 

Igår var jag med barnen i hagadal och badade. Olle utvecklas så oerhört mycket nu. Han vågar mycket mer i vattnet nu än innan. Till och med Ville vågade åka vattenrutchebanan. Duktig! Han skrattade hela tiden...gullunge:)

Idag vet jag inte vad det tog åt Widde i paddocken. Jag longerade och rätt som det var så flög han iväg och började sparka. Han skenade verkligen runt runt runt hur länge som helst. Jag var jätte rädd att han skulle springa omkull. Panik hade han stackarn.
När han väl stannade så var det en geting som surrade runt honom, men jag vet inte om det var det som fick honom att bli så rädd.
Jag struntade iallafall iallt och klappade på fina hästen och gick hem efter det.
Possan laddar för tävling på söndag. Laddar genom att matte försöker få henne lite allertare. Det går sissodär. Men idag var jag på godväg så i morrn ska jag arbeta henne på samma sätt, ute i skogen så klart:)

Nu blir det strax tacos här i stugan och när barnen har lagt sej så blir det film kväll för mej och jokke.
Vi ska se Hur många lingon finns det i världen   


Nu ska vi se om jag får i mej nån mat för min mage är inte rikgit som den ska..... kasnke beror på att jag drack varm oboy förrut, den gillar inte mjölk:(

Puss å go kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0