Hej hopp Långkalsong

I morse var det kallt, så kallt att jag drog på mej långkalsonger och mössa när jag skulle ut och fix stallet.
Men efter att jag hade mockat och gått en promenad med en häst så var pulsen och värmen i topp.

Skrittade barbacka på Possan i dag. Vi tog en sväng ner till sjön och kollade lite.
Musse fick följa med både när jag red och när jag gick på promenaden. Det var han mycket nöjd med!!

                                          

För övrigt så har jag baxat in en herrans massa spån och börjat fylla upp lite boxar. I morrn kommer troligtvis två ston hem som varit på bete. Dom ska stå i dom stora fölboxarna och där går det in mycket spån vill jag lova. Men nu är iallafall den ena boxen klar och det känns bra.

Snart kommer Jokke hem från jobbet och då ska jag ila iväg på ett möte. Tills dess ska jag försöka hålla barnen på så bra humör som möjligt. Ville vaknade alldeles för tidigt idag och han låg och sov på dagis när jag hämtade honom. Antar att han inte hade sovit klart när jag väckte honom för nu är han arg som ett bi. Skriker och viftar för pricis allt man gör.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - 2 bloggtävlingar hos mig

sv: ah oki, soj vill också vinna sånt band haha hoppas de kommer någongång ;)



får se hur ja löser de men något hittar ja nog på :)

2011-10-12 @ 15:13:27
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0