God morgon alla sköningar!

Solen strålar och det är 3 minus grader ute, burr!!

Jag var iväg till Qvillö och tränade igår kväll och det var SVIN KALLT! Jag bävar inför vintern. Ändå så hade jag långkalsonger på mej. Problemet med långkalsonger är att det blir knepigt att knäppa chapsen, ett litet i-lands problem men ett stort problem för mej.
Men det löste sej, som det mesta.....

Åter till träninger, den gick bra. Trots att jag blev livrädd för dom stora höga skräckinjagande hindren så lyckades vi ta oss över, felfritt!  Allså inga större fadäser och ingen avåkning för min del. Då är jag nöjd!

Natten har varit gudomligt skön! Ville har sovit hela natten utan att vakna och skrika. Jag la även på mej en tjock mysig filt över täcket när jag skulle sova och den har verkligen fyllt sin funktion i natt. Jag har legat nästintill stilla hela natten och det måste ju betyda att jag har sovit gott:)
Märkte inte änns att Jokke åkte till jobbet.

Idag blir det ridning när Jokke kommit hem från jobbet, sent alltså:/
Men tills dess så ska jag försöka få med barnen ut och göra klart i stallet. Men vi väntar nog till solen har gjort sitt jobb och värmt upp lite utomhus.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Gud ja, vinter! Banan var frusen imorse och jag såg framför mig hur jag skrittar omkring i snön i 6 månader... blä

2011-10-14 @ 20:51:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0