Go kväll

Nu börjar jag känna mej lite mer normal igen.
I morse gick min älskade pojkvän upp och fixade hästarna, skjutsade barnen till dagis OCH mockade mina boxar. Han är verkligen en toppen kille som ni andra verkligen gott misste om! Men jag delar inte med mej!!
Jag fick sova till klockan var 10 (med några avbrott), det var välbehövligt.

Efter frukosen var det dax att åka bort till betet och plocka in hingstarna för kastrering. Allt gick bra och nu har vi ingen hingst kvar. Skönt. Om ett par veckor kan jag alltså släppa in snorkan till killarna så kan hon gå med dom hela vintern. Underbart!

Nu ikväll har jag varit på Qvillö och tränat med Possan. Det blev bara jag som kom så det var lite lyxigt:) Hon var jätte fin både på marken och i luften så allt kändes bra.

Nu ska jag tillbaka till soffan några minuter innan jag ska inta sängen igen.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Låter som en toppendag från början till slut!

2011-10-06 @ 22:52:00
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson

Sv: Ja det är tufft att tänka på att det kan ta år innan man kan rida igen eller att ridkarriären kanske redan är över :( Det känns fruktansvärt :(

2011-10-07 @ 21:52:57
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0