En bra dag!

Morgonen startade inget vidare när jag såg dimman och det uchhiga vädret ute. Men när jag hade mockat och fixat klart i stallet så började solen tränga sej igenom molnen. Det var en härlig ridtur som jag fick på Widde.
Vi skrittade bort och red på en äng. Han var kanon fin! Han fick inte gasa på så mycket men det blev ett bra avslut. Han fick även skritta i serpentinbågar upp och ner i en sluttning. Fina häst!

Nu har jag hämtat hem mina gullungar från dagis och maten står på spisen....eller äggen och pastan iallafall. Tänkte svänga ihop en pastasallad med gårdagens rester av kycklingen. Man får ju vara lite eftertänksam när man planerar föda:)

Jag är lite halv trött..... tror det ksulle kunna vara vädret. Tänkte att jag kanske skulle kosta på mej en springtur efter maten. Men vi får se. Det beror lite på när min hovslagare dyker upp.
Han får komma lite oplanerat efter som Possans sko har GÅTT AV!

Hoppas ni har en härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Har torka på middagstips nu, så trist....

2011-10-25 @ 23:26:46
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0