Blir fullblod aldrig trötta?

Nu är även sista hästen riden. Widd fick sträcka ut på fältet och det tyckte han om vill jag lova. Det tog en bra stund att få honom att slappna av och varva ner i galoppen. Kan fuxiga fullblodskorsningar aldrig bli trötta eller springer dom tills dom stupar? Idag trode jag på det sistnämnda.
Men hursom så var han kanon fin när jag travade av honom.
Väl tillbaka istallet pricis innan mörkret så fick han en ordentlig duch och ett linimentbad. Det var han värd:)


Medans jag var ute på äventyr med Widde så var barnens mormor och morfar här och tog hand om barnen. När jag kom tillbaka så var barnen redan badade och hade käkat kvällsmat. Med andra ord bara att stoppa ner dom i sängen och läsa kvällssaga.
Nu är det gjort och om ett par timmar ska jag få träffa min älskade sambo som jag typ inte sett på en vecka. Jag har längtat efter han dom stunderna jag har haft tid att känna efter.

Det blev ågra kort från tävlingen idag men tyvärr så är inte våran "lånedator" och jag på samma våglängd så dom förblir i kameran så länge:/

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Bell är likadan! Hoppas korten kommer in snart

2011-10-02 @ 22:37:40
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Nix, fullblod blir aldrig trötta!! Ha ha, har haft ett gäng, både rena och korsningar.

2011-10-03 @ 20:43:28
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0