Återbesök

Idag var det återbesök hos kiropraktorn för Widdes del. Jag tror att det gick mycket bättre idag, han stog mer stilla så hon kom åt honom mera. Men som sagt så är han fullblod och tycker att det gör extra mycket ont. Så nu ska han få lite smärtstillande i några dagar så han slipper tycka så synd om sej själv den lille stackaren.

Possan fick ett lugnare pass i skogen på förmiddagen och hon gick jätte bra. Kanske var det för att hon fick på sej nya tyglar som jag var inne och inhandlade på Hippoteket igår.
För det sista Possan gjorde på tävlingsplatesen i söndags innan vi skulle lasta och åka hem, var naturligtvis att trampa på tyglarna och trampa på dom. Vipps så var dom av!

Jag är skit trött och hade kunnat tänka mej att krypa ner i sängen redan för nån timma sen. Men så såg jag att Despret börjar ikväll och det vill jag INTE missa. Så nu sitter jag och kämpar med att hålla ögonen öppna så jag kan se det.

Sen ska jag ställa klockan på 03.00 och stiga upp med ett leende på läpparna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0