Träning

I går kväll bar det som vanligt på torsdagskvällar, av till Qvillö.
Eftersom Widde hade fått kiropraktik dagen innan så tog jag med mej Possan igår.
Hon har inte gått i paddock eller ridhus på typ en månad om man bortser från tävlingarna.  Kan säga att hon var jätte fin igår.
Jag vill inte sitta och nöta på henne på en bana, dels pga av hennes tidigare skada, och dels för att hon tycker att det är så fruktansvärt tråkigt.
Men igår tyckte hon att det var kul.
Som min tränare sa, det som tidigare tog 40 minuter att komma till, tog nu bara 4 min. Förbättring?
Hon får som sagt hålla igång nu i december ut och sen får hon skogs vila, hon går iof bara i skogen som det ser ut nu ändå men hon ska inte få så mycket arbete i skogen som jag faktikt lägger ner nu.

Min bästa lilla Poss:)


                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0