Pappersarbete

Det där som jag skrev förrut om att jag skulle mysa ner mej i soffan och kolla på tvn, det blev inte så. Inte än iallafall.
Jag blev sittandes med en massa pappersarbeten. En massa som bara har legat på högar som man inte har orkat sätta in i pärmar och sissodär. Känns bra när man har rensat bort en massa som man bara kan slänga till insammlingen.

Men jag borde ha bättre ordning i pärmarna tycker jag nog. Ska kanske ta och införskaffa mej lite register.
Men nu har jag gjort nog för den här gången. Jag hoppas att det tar lång tid tills det r dax igen.

Nehä... om man skulle göra ett nytt försök att mysa ner sej i soffan. kanske kolla alla hemskheter som händer här i sverige, genom Efterlyst.


Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0