Nu så är det klart

Hovslagarn kom, och hovslagarn gick.
Kanske inte redigt, han gjorde ju sitt jobb där i mellan:)
Nu har Possan och Widde nya skor, och snösulor. Jag tänkte att snön kasnke behagar att dyka upp när jag minst anar det och då vill jag vara förberedd. Så det så!

Jag han även med att glädja min äldsta son då han fick åka med i en grävmaskin. an var så stolt så!
Jag gjorde även lite nytta genom att smörja av en jäkla massa mögel från ett träns som har hängt ute i en bod. Det ska få bli Fosses. Nu är det smörjt och inoljat. Ska bara hitta ett bett som passar och sen passa in tränset på hästen. Sen så kan det nog bli nått bra av det hela:)

När jag kom in så tappade jag en lins. Lika bra det kanske. Jag har månadslinser, men jag byter verkligen inte så ofta. Dom får sitta i tills det gör ont eller tills att dom ramlar ur. Inte så viktigt enligt mitt tycke.
Nu vart det ju inte så bra eftersom jag inte har en aning om vart mina glasögon är. Jag undviker att ha dom på mej. Jag måste ha nya! Men med varken tid eller pengar så har jag skuffat undan den tanken.

Så nu går jag omkring här och kisar efter allt. Ser inget vidare alltså. Men jag har ju inte så mycket kvar av dagen så det ska nog lösa sej.

God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0