Maten är klar!

Nu är maten färdig!
Men ingen mer än jag och hunden är hemma. Får la sitta å vänta:/

Här händer det massor ida. Lite mer än vad som är nyttigt för själen tror jag.
Utbygget fortsätter att växa, dom borrar utanför köksfönstret för värme, hästarna och stallet är klart, ska åka och träna med tre åringen i eftermiddag, å så en masa annat som jag håller för mej själv. Men full rulle är det iallafall som gäller här hemma.
Jag sa det när pappa ringde förrut, välkommen till händelenas centrum, då sa han att det är ju så du vill ha det. Det stämmer ju!
Jag gillar när det händer saker och att man ser att det börjar förändras här hemma. Toppen!

Hoppas att dom inte tänker borra i morgon bitti när jag sover bara. Hoppas att dom hinner klart idag.

Jag mår inte så tipptopp själv i dag heller. Suttit uppe några timmar inatt bla. Känner mej yr och matt och lite feber på g.
Men så länge jag inte äter så håller sej nog allt i schak skulle jag tro.

Hoppas att ni har det bra!!

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0