Måndagen den 14.11.11

Idag har det varit en sån där jobbig dag igen.
Olle går mej verkligen på nerverna vissa dagar och idag har det varit just en sån dag. Jag tycker att det är jobbigt.
Lugnet går inte att behärska när hela tvn är målad med en krita. Jag kan inte styra mina kännslor och jag vill bara försvinna. Jag vill inte/ orkar inte ta tag i nått.
 Jag köpte en kyckling till lunch idag. En hel. Barnen åt en halv var och jag satt och renasade den. Själv fick jag inget för dom mummsade upp hela.  Det är ju toppen bra att dom äter!
Så nu har jag stoppat i mej två mackor vid 20 tiden. Sist jag åt var i morse vid frukosten vid 8 tiden.

Inte så konstigt att humöret inte är på topp. Inte hjälper det heller när kontot ekar tomt och man får ångest.
Man känner att man är en dålig mamma som inte kan försörja sina barn när man inte har något jobb som drar in pengar.
Jag går här dag ut och dag in.
Jag vet inte om det förväntas nånting annat av mej.
Vissa dagar så trivs jag med att ha det så, oftast!
Men vissa andra dagar, som idag. Då trivs jag inte alls. Ångest tror jag att det heter?

Helt enkelt en dålig dag:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0