Lite konstigt

Fick ett mail idag om nån som är intresserad av att köpa en häst som jag har ute på anons. Det konstiga är att hon jobbar i lybien ska till london och ska flytta till sitt nya hus i sverige.
Jag kan inte rikgit få kläm på om hon vill ge bort min häst i bröllopspressent eller liknande till sin dotter.
Tycker att det här känns himmla konstigt bara.
Men jag vill ju sälja!

Nån som vet hur allt går till när man ska sälja en häst utomlands. Hon har redan bestämmt sej och verkar inte änns villja besikta hästen.
Ho vill bara skicka pengarna och att vi ska köra hästen till båten typ. Lustigt värre tycker jag.

Nån som varit med om nått liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0